اگر
#غدیر عید ولایت است ؛
#مباهله‌ عید فضیلت است.......

چون ؛
بزرگترین فضیلت علی(عليه السلام) ؛
در روز #مباهله و آن‌ هم
صریحاً در قرآن کریم بیان شده....!
اميرالمومنين ع ؛
مصداق عتم براي آيه ی #ولايت ؛
كه در ركوع انگشتر خويش را ميبخشد...!

 

 

•|° إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلَاةَ وَ يُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ •|°
                   {مائده/۵۵}

امام رضا(ع) به مأمون فرمودند:
#بالاترین ‌فضیلت‌ علی(عليه السلام)     آیۀ مباهله است



...♡